Kraj

TelePizza ma nowy serwis internetowy i rozpoczęła kampanię online

Na początku maja br. firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy rozbudowany serwis internetowy pod adresem www.telepizza.pl. Za modyfikację i odświeżenie...

Na początku maja br. firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy rozbudowany serwis internetowy pod adresem www.telepizza.pl. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 r. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej internetowej kampanii reklamowej. Zmiany, jakie zaszły w serwisie, to oprócz wprowadzenia modyfikacji w szacie graficznej również innowacje w warstwie technologicznej, które mają ułatwiać poruszanie się w serwisie. Kampania reklamowa online dotyczy włoskiej pizzy na cienkim cieście Finetta. Grupę docelową stanowią młodzi ludzie zamawiający pizzę w czasie pracy. Kreacja odwołuje się do charakterystycznej cechy Finetty, jaką jest cienkie ciasto. Kampanii towarzyszy mailing, a przygotowane formaty ukazują się między innymi w Interii, Onecie i na komunikatorze Gadu-Gadu. (PR)