M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros po kilkuletniej przerwie wraca z komunikacją Kotlina

Beata Goczał | 20 sierpnia 2012, 06:00

Marketer parodiuje kampanię społeczną.

Agros-Nova, właściciel marek Łowicz, Fortuna, Demon, Krakus, Dr Witt, rusza z kampanią reklamową marki Kotlin. Marketer wraca z jej wsparciem ATL po kilkuletniej przerwie. Jest to związane ze zmianą strategii firmy, która teraz będzie koncentrować się na wsparciu tych kategorii produktowych, które dają jej większą stopę zwrotu z inwestycji (o czym pisaliśmy w MMP24 z dn. 22 maja br.).

Działania reklamowe wspierające ketchupy Kotlina obejmują telewizję i internet. Kampania ATL opiera się na parodii kampanii społecznej informującej, że życie bez ketchupu nie ma sensu. Emisja w telewizji obejmuje cztery różne wersje 15-sekundowych spotów reklamowych. Łącznie filmy reklamowe mają zostać wyemitowane 4100 razy, z czego większość w czasie najwyższej oglądalności.

Kampanię w telewizji wspierają aktywności w internecie (Demotywatory, Gadu-Gadu, Interia, portale o tematyce kulinarnej). Główną płaszczyzną działań online będzie portal www.ketchupy.pl oraz fanpage marki Kotlin w Facebooku. Kreację reklamy oraz platformę internetową przygotowała agencja reklamowa Brasil, media do kampanii zaplanował i kupił MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,