M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Naj" sprzedało ponad 400 tys. egz.

Joanna Dziwisińska | 21 sierpnia 2012, 06:00

Bauer podaje wyniki pierwszego po relaunchu numeru tytułu.

Pierwszy zmieniony numer dwutygodnika "Naj" rozszedł się w nakładzie ok. 416 tys. egz., wynika z danych Wydawnictwa Bauer. Magazyn pojawił się w połowie lipca br. Tytuł powrócił do logotypu z czasów największej popularności tytułu, kiedy był tygodnikiem. Zmianie uległ format, z dotychczasowego 210x280 mm na 225x285 mm, oraz oprawa pisma - z klejonej na zszywaną. Planowana objętość pisma wyniosła 76 stron. Pierwszy numer dwutygodnika "Naj" ukazał się w nakładzie 500 tys. egzemplarzy, w promocyjnej cenie 1 zł.

Bauer przejął magazyn kilka miesięcy temu od wydawnictwa G+J. Wtedy tytuł ukazywał się jako miesięcznik, a jego sprzedaż oscylowała wokół 100 tys. egz.

Czytaj więcej na temat: , ,