Zagranica

Coke Zero odświeża strategię marketingową

W Skandynawii i północno-zachodniej Europie marka będzie komunikowana na nowo.

W lutym Ogilvy Brazil stworzyło dla marki kampanię “Taste the Possibilities” jako część szerszej kampanii prowadzonej na całym świecie. Coca-Cola postanawia odświeżyć swój komunikat.

Coca-Cola zatrudniła agencję Crispin Porter & Bogusky, żeby odświeżyć strategię Coke Zero. Ostatnia decyzja o powierzeniu budżetu marketingowego Coke Zero agencji BETC z Londynu jest pierwszym ruchem w tym kierunku.

Działania są związane z poszukiwaniem większej autonomii w obszarze światowego biznesu i celniejsze kierowanie komunikatu do lokalnych rynków.

Informacja o zmianie komunikacji marketingowej pojawiła się w momencie potwierdzenia informacji o powiązaniu promocji Diet Coke z nowym filmem o Jamesie Bondzie, który ma swoją premierę 26 października.

Rzecznik prasowy twierdzi, że jest za wcześnie, żeby ujawniać szczegóły kampanii i odmawia na razie komentarza.

(BrandRepublic)