Coca-Cola Poland Services prowadzi dla marki napoju energetycznego Burn kampanię dotyczącą zaangażowania marki w wybrane wydarzenia muzyczne w Polsce.
Działania realizowane są pod hasłem “Rusz się na Lato Festiwali Burna!”.
Celem kampanii jest wzmacnianie asocjacji marki z muzyką oraz budowanie świadomości uczestnictwa marki Burn w letnich festiwalach muzycznych. Kampania potrwa do końca sierpnia br. Festiwale objętę kampanią to Burn Selector Festiwal i Sunrise Festival (wystąpił tam globalny ambasador marki Burn – David Guetta).
Kampania zaczęła się w maju viralem w YouTube, który był dodatkowo promowany w internecie:
https://www.youtube.com/watch?v=YlhTqeyd4SM&feature=relmfu – obejrzano go 1,4 mln razy.
Viralowi towarzyszyła kampania bannerowa.
Na początku sierpnia ruszył 30-sekundowy spot TV bazujący na filmie viralowym.
Obecne działania obejmują telewizję (staje ogólnopolskie i niszowe), internet, materiały POP oraz limitowaną edycję puszki Burn.
Za kreację odpowiedzialna była agencja Next Innovation, a media planem zajął się dom mediowy Starcom.