Właściciel marki TUI zamierza powitać swoich klientów przed wyruszeniem w podróż za pomocą aplikacji wideo powstałej poprzez integrację Google+, a podstawę będzie stanowić dedykowany hashtag Twittera dla wczasowiczów przebywających w ośrodkach TUI. Innowacja ma poprawić komunikację między wczasowiczami a dedykowanymi przedstawicielami Thomsona, zwanymi iAdvisors. Mają być wyposażeni w tablety, które będą podstawą płynnej komunikacji. Decyzja jest związana z chęcią dotarcia do klientów również poprzez kanały technologiczne, do których podróżujący mają coraz większe zaufanie.
Decyzja o unowocześnieniach technologicznych została podjęta na podstawie badań, które przeprowadził marketer na podstawie wymienianych między podróżującymi doświadczeń w portalach społecznościowych.
Projekt pilotażowy ruszy w jednym z kurortów Sensatori Thomsona na Krecie w tym miesiącu.
Konsumenci podróżujący do wybranego kurortu będą mogli wziąć udział w spotkaniu wypoczynkowym przed podróżą z możliwością nieustannego komunikowania się z iAdvisorami w sprawie pytań o hotel, okolicę i pogodę.
Podczas pobytu w ośrodku konsumenci będą mogli dalej korzystać z aplikacji w kontakcie z konsultantami.
Strategia mobilnej komunikacji będzie prowadzona na Sensatori prawdopodobnie do końca roku, w zależności od jej powodzenia.
Decyzja o wprowadzeniu innowacji technologicznej zapadła zaraz po tym, kiedy Thomson zerwał z tradycyjną ideą kampanii marketingowej, która zazwyczaj startowała po Bożym Narodzeniu. Swoje pierwsze akcje reklamowe TUI uruchomi w październiku. Dąży tym samym do zwiększenia udziałów w rynku i podniesienia świadomości oraz widoczności marki.
(BrandRepublic)