Kraj

Ikea silnie wspiera nowy ktalog

Niestandardowe działania promocyjne prowadzone są na terenie całego kraju.

W Łodzi odbyła się prezentacja nowego katalogu Ikea 2013 “W nowym wystroju, w lepszym nastroju”. Do niedzieli mieszkańcy miasta będą mogli oglądać wystawę tekstyliów, które są tematem przewodnim tegorocznego katalogu. Wprowadzeniu nowego katalogu towarzyszy wiele niestandardowych działań. 

Tegoroczne wydanie katalogu poświęcone jest przede wszystkim tekstyliom, dlatego wybór marketerów padł na włókienniczą stolicę Polski – Łódź. Z początkiem września w Porcie Łódź rozpocznie się Festiwal Dobrego Wystroju – podczas wydarzenia sklep przygotował dla swoich klientów ekspozycje wnętrz, zajęcia dla dzieci oraz warsztaty z tkactwa.

Festiwal Dobrego Wystroju w Porcie Łódź został przygotowany przy współpracy z agencją Mosquito i potrwa do 23 września 2012 roku. Ponadto tekstylia Ikei pojawią się w łódzkiej komunikacji miejskiej i na budynkach, a działania w mediach obejmą prasę i kampanię outdoorową na billboardach i nośnikach citylight. W ramach kampanii ogólnopolskiej wprowadzenie katalogu 2013 wspierane jest przez reklamę w telewizji, kinach, internecie oraz na nośnikach mobilnych.

Za koordynację działań offline odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw, natomiast za kreacje online – agencja K2. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.