Kampania pod hasłem “Początek czegoś niezwykłego”, przygotowana przez Coca-Cola Poland Services dla zielonej herbaty Nestea Green Tea jest kontynuacją wizerunkowej komunikacji, która rozpoczęła się w 2011 roku Charakterystyczne elementy wykorzystywane w komunikacji przygotowanej dla marki symbolizują zarówno początek nowych działań, jak również charakterystyczne cechy produktu – orzeźwiające połączenie smaku herbaty i owoców.
Obecna komunikacja jest wprowadzeniem do kampanii marketingowej przygotowanej dla nowości produktowej Nestea Green Tea z ekstraktem z liści stewii. Start tej kampanii zaplanowany jest na wrzesień i obejmie akcje samplingowe oraz działania w prasie, telewizji i internecie.
Za kreację kampanii oraz działania ATL odpowiada agencja McCann Warsaw, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzone będą przez agencję interaktywną K2. Pomysł i egzekucja samplingów leży po stronie Euro RSCG 4D, natomiast działania PR prowadzone są przez Euro RSCG Sensors. Brand managerem marki Nestea jest Wioletta Bartosiewicz-Jarzyńska.