Kraj

Rusza kampania Blow Energy

Marketer współpracuje przy promocji z dziennikiem "Fakt".

Rusza kampania promocyjna “Życie w stylu Blow” organizowana przez PB Group – Premium Beverages, producenta napoju energetycznego Blow, oraz Ringier Axel Springer Polska.

Na łamach magazynu “Fakt Gwiazdy” oraz w portalu Koktajl24.pl przez dziesięć tygodni prowadzony będzie konkurs kierowany do młodych  kobiet sympatyzujących z marką Blow Liqid Energy.

Uczestniczki konkursu będą miały za zadanie opisać historię swojego życia, udowadniając, że idealnie wpisują się w promowany przez markę styl. Dodatkowo, przez cały czas trwania kampanii, w portalu Koktajl24.pl będzie można czytać kolejne odcinki minipowieści o dziewczynie z małego miasteczka, która decyduje się rzucić wyzwanie losowi i zacząć własne “życie w stylu Blow”.

Akcja zakończy się profesjonalną sesją zdjęciową, w której udział wezmą zwyciężczynie konkursu, czytelniczki “Faktu Gwiazdy” i portalu Koktajl24.pl.

Kampania będzie promowała trzy produkty z portfolio PB Group – Premium Beverages: Blow Original w nowej szacie graficznej, Blow La Feminine Edition – napój energetyczny dla kobiet, oraz Blow Slim Effect, wspomagający odchudzanie napój energetyczny z błonnikiem, stewią i l-karnityną.

 Marketer nie podał nazwy agencji, z którą współpracuje przy aktualnej kampanii energetyka.