Zagranica

Land Rover świętuje w telewizji

W Wielkiej Brytanii ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki Land Rover, która ma uczcić jej 65-lecie.

Reklama stworzona przez Young & Rubicam ukazuje historię samochodu na przestrzeni ostatnich 65 lat, od 1947 r. Minutowe nagranie zostało zrealizowane pod hasłem “65 years on, we continue to go above and beyond” i można je oglądać na kanale Channel 4.

Kampania dodatkowo będzie wspierana drugą wersją 30-sekundowego spotu, będzie również komunikowana w poszczególnych odsłonach na tabletach, iPhone’ach i w telewizji Virgin. Reklama będzie emitowana w Channel 4 również po zakończeniu wrześniowej paraolimpiady.

Poprzednie działania marketingowe były skupione wokół konkretnych modeli – w kwietniu był promowany model 4 Discovery. Na początku tego roku firma rozpoczęła działania globalne modelu Freelander 2. Niniejsza kampania jest pierwszą tak szeroko zakrojoną komunikacją o historii marki.

(Brand Republic)