Na początku września rusza druga edycja kampanii marki Philips Haircare dla produktów do stylizacji włosów. Akcja odbywa się pod hasłem “Pokochaj swoje włosy”. Kampania obejmuje m.in. działania aktywizujące odbiorców w “Dzień dobry TVN”. Co tydzień trzy zwyciężczynie konkursu będą mogły zmienić swój wizerunek pod okiem Jagi Hupało. Akcja jest również komunikowana na dedykowanej stronie internetowej.
W konkursie mogą uczestniczyć osoby, które które kupią wybrany promocyjny produkt Philips z linii do pielęgnacji włosów, zachowają paragon, wyślą jego kopię, wycięty kod kreskowy i wypełniony kupon na podany adres. Każdy z uczestników akcji weźmie udział w losowaniu i dostanie podświetlane lusterko kosmetyczne.
Za strategię i kreację odpowiadają Ogilvy Brand Consulting i Ogilvy & Mather Advertising, która przygotowuje również odsłonę kampanii w “DD TVN”. Za promocję konsumencką i materiały POS odpowiada Ogilvy Action.