Kraj

Ogilvy promuje Philipsa

Trzy spółki Ogilvy pracują dla Philips Healthcare.

Ogilvy promuje Philipsa
Na początku września rusza druga edycja kampanii marki Philips Haircare dla produktów do stylizacji włosów. Akcja odbywa się pod hasłem “Pokochaj swoje włosy”. Kampania obejmuje m.in. działania aktywizujące odbiorców w “Dzień dobry TVN”. Co tydzień trzy zwyciężczynie konkursu będą mogły zmienić swój wizerunek pod okiem Jagi Hupało. Akcja jest również komunikowana na dedykowanej stronie internetowej.

W konkursie mogą uczestniczyć osoby, które które kupią wybrany promocyjny produkt Philips z linii do pielęgnacji włosów, zachowają paragon, wyślą jego kopię, wycięty kod kreskowy i wypełniony kupon na podany adres. Każdy z uczestników akcji weźmie udział w losowaniu i dostanie podświetlane lusterko kosmetyczne.  

Za strategię i kreację odpowiadają Ogilvy Brand Consulting i Ogilvy & Mather Advertising, która przygotowuje również odsłonę kampanii w “DD TVN”. Za promocję konsumencką i materiały POS odpowiada Ogilvy Action.