Kraj

Wydawca zapewnia, że "Max" jest zawieszony, by się zmienić

Wydawnictwo Prasowe Twój Styl zawiesiło sprzedaż miesięcznika "Max". Decyzję podjęto w porozumieniu z licencjodawcą tytułu - włoskim domem wydawniczym Rizzoli....

Wydawnictwo Prasowe Twój Styl zawiesiło sprzedaż miesięcznika “Max”. Decyzję podjęto w porozumieniu z licencjodawcą tytułu – włoskim domem wydawniczym Rizzoli. Polski “Max” ukazywał się od maja 1999 r. Choć był określany jako alternatywny, wystartował w śmiałym nakładzie 100 tys. egzemplarzy (ostatnio obniżano go stopniowo do 80 i 60 tys.). Średnia sprzedaż wynosiła ok. 20 tys. egzemplarzy. Pod koniec października z funkcji naczelnego zrezygnował Kamil Sipowicz. WPTS zapewnia, że “Max” jest zawieszony na kilka miesięcy. Ponownie, gruntownie odmieniony, ma wejść na rynek w drugim półroczu 2000 r. przy wsparciu kampanii promocyjnej. Prace nad nową formułą “Maksa” mają doprowadzić do stworzenia pisma bardziej otwartego na różne grupy odbiorców. Wydawca widzi ich zwłaszcza wśród dobrze wykształconych, pracujących mężczyzn, między 25. a 35. rokiem życia, ale także wśród kobiet. Dotąd po “Maksa” miały sięgać jedynie niektóre środowiska artystyczne i osoby aspirujące do nich. Wpływy reklamowe “Maksa” od V do X 1999 r. wyniosły według cennika ok. 1,5 mln zł (Expert Media). (KP)