Kraj

Nikon realizuje kampanię produktową aparatów ze średniej i niższej półki

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy...

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy Coolpix SQ z przetwornikiem o rozdzielczości 3,1 megapikseli, z obrotowym obiektywem, 3-krotnym zoomem optycznym i 4-krotnym cyfrowym. Katarzyna Romaniuk, kierownik ds. marketingu Nikon Polska, powiedziała, że celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Nikon, zaprezentowanie portfolio produktów i pokazanie konsumentom, że Nikon to nie tylko profesjonalny sprzęt fotograficzny, ale także aparaty ze średniej i niższej półki (cena Coolpix SQ wynosi obecnie 999 zł). “Wystartowaliśmy z kampanią profesjonalnej lustrzanki cyfrowej Nikon D70 (o tej kampanii pisaliśmy w DS “MMP” 16 marca br. – przyp. red.), teraz zdecydowaliśmy się pokazać aparat Coolpix SQ, który jest bardziej designerski, a dodatkowo ma teraz atrakcyjną cenę” – powiedziała Romaniuk. Kampania ma miejsce w prasie: “Gazeta Wyborcza”, “Przekrój”, “Newsweek”, “Playboy”, “Cafe”, “Fluid”, “Press”, “Aktivist”, “National Geographic” oraz w tytułach o tematyce IT: “Komputer Świat” i “PC World Komputer” (prezentowane są dwa layouty z motywem drinka i globusa). Dodatkowo w magazynach “Wprost”, “Chip”, “Foto” i “Foto-Kurier” insertowane są ulotki z ofertą aparatów Nikona, a pubach i barach w całej Polsce rozdystrybuowano 100 tys. kart pocztowych. Agencja OneDay i dom mediowy Media Group realizowały dla Nikona również wspomnianą wcześniej kampanię D70. (MB)