M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka chrupek Flips wspierana promocją konsumencką

Serwis Dzienny | 12 maja 2004, 00:00

Firma PPH K&D Kadar, producent m.in. chrupek kukurydzianych Flips, przygotowała prawie trzymiesięczną promocję konsumencką dla konsumentów tej marki wspieraną kampanią...

Firma PPH K&D Kadar, producent m.in. chrupek kukurydzianych Flips, przygotowała prawie trzymiesięczną promocję konsumencką dla konsumentów tej marki wspieraną kampanią w prasie i radiu oraz materiałami POS. Konkurs pod hasłem "Chrup dla zabawy!" potrwa do 25 lipca br., uczestnicy mogą wysyłać SMS-y ze zgłoszeniami (kody umieszczone na kuponach insertowanych do paczek chrupek oznaczonych banderolą informującą o zasadach konkursu) pod nr 7105 - koszt wysłania wynosi 1,22 zł z VAT-em. Pojedynczy kod równa się jednemu punktowi. Producent przygotował nagrody w postaci 60 zestawów konsoli do gier wideo PlayStation II z kamerą i grą "Eye Toy", 420 łyżworolek marki Salomon oraz 75 tys. zastawów klocków Cobi. Czas trwania konkursu podzielono na 12 tygodniowych okresów. Pierwsze 200 tys. uczestników, którzy w danym cyklu zbiorą co najmniej 5 punktów, otrzyma zestawy klocków. Natomiast pierwszych 70 graczy, którzy w dwóch kolejnych okresach zbiorą po 20 punktów, otrzyma łyżworolki, natomiast ci, którzy przez cztery kolejne tygodnie zbiorą 20 punktów, będą mogli grać o nagrody główne - uczestnicy będą wysyłać propozycje haseł reklamowych (powołana przez organizatora komisja wybierze najlepsze z nich). Marka Flips adresowana jest do dzieci w wieku 4-14 lat. Promocja będzie reklamowana w prasie handlowej ("Detal Dzisiaj") oraz konsumenckiej (reklama w "Super Expressie", w magazynach dla dzieci: "Cześć" i "Kaczor Donald" wydawnictwa Egmont oraz w wydawnictwach krzyżówkowych Phoenix Media). Dodatkowym wsparciem są materiały POS (plakaty, wobblery) w sklepach. Wizualizacją promocji, kreacją reklam i materiałów POS oraz kupnem mediów zajęła się warszawska agencja reklamowa Icon (która współpracę z firmą Kadar rozpoczęła w kwietniu br.), od strony technicznej promocję realizuje Overnet Interactive Agency również z Warszawy. Marka Flips jest najważniejszym brandem firmy Kadar, poza nią produkuje również chipsy ziemniaczane. Według nieoficjalnych informacji jeszcze w tym roku producent zamierza wprowadzić na rynek trzy nowe marki produktów (najbliższą prawdopodobnie już w czerwcu br.) - mają to być m.in. słone i słodkie snacki. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,