Kampania ma charakter promocyjny i odbywa się pod hasłem “Eska Rock w dobrej formie do końca świata”. Działania obejmą outdoor, ogólnopolską trasę, kampanię w salach kinowych, internet oraz sponsoring programu Kuby Wojewódzkiego w TVN.
Autorem zdjęcia, na którym widać całą redakcję i które pojawi się w kolejnych odsłonach kampanii, jest Robert Laska. Za “anielską” stylizację odpowiada Marian Bisiorek, dyrektor programowy stacji.
Kampania jest zaplanowana na miesiąc na terenie aglomeracji warszawskiej, śląskiej i krakowskiej. Działania wykorzystują ponad 400 nośników reklamowych (frontlighty, billboardy, citylighty i siatkę wielkoformatową). Informacje pojawią się również w prasie na terenie całej Polski (“Newsweek”, “Focus”, “Playboy”, dodatek “Co Jest Grane” “Gazety Wyborczej”, “Cosmopolitan”, “Logo”, “Teraz Rock”, “Forbes”, “Auto Świat” i “Komputer Świat”). W serwisach Onet, WP i Murator przez miesiąc będzie prowadzona kampania bannerowa.
Do końca września reklamę będzie można również zobaczyć w sieciach Multikino i Cinema City (offscreen) w całej Polsce. Do końca października przed emisją programu Kuby Wojewódzkiego będzie prezentowany banner informujący o sponsorze.
Za strategię reklamową, planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji radia Eska Rock. Kampanię outdoorową zaplanował dom mediowy Starcom i New Public.