Linie lotnicze Richarda Bransona nie otrzymały jeszcze oficjalnej zgody na loty, ale firma już ruszyła z kampanią reklamową.
Najbardziej aktywne w kampanii są spółki siostry: Virgin America, Virgin Atlantic i Virgin Australia. Oferty lotów kosmicznych mają być kierowane ze specjalną zniżką do tych klientów, którzy dołączyli do programu lojalnościowego linii lotniczych. Każdy, kto do 7 sierpnia 2012 r. skorzystał z usług linii lotniczych i dołączył do programu, może już zacząć przygotowywać się do lotów w kosmos – otrzyma na nie zniżkę.
Podniebne podboje nie należą do tanich: normalna cena to 200 tys. dolarów za lot po niskiej orbicie Ziemi z Virgin Galactic. Biznesmen zapowiada już dzisiaj, że dla uczestników programu przewiduje znaczące zniżki.
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planami Bransona, pierwsze wycieczki wybiorą się w kosmos już w 2013 r.
(Horizont)