Kraj

Lotto najszybciej kojarzone z igrzyskami

Aż 57 proc. ankietowanych w badaniu IQS wskazywała Lotto jako najbardziej rozpoznawalnego sponsora olimpiady.

Kolejne miejsca zajęli: Orlen (56 proc.), Orange (50 proc.), Plus (42 proc.), Tyskie (41 proc.), Lotos (31 proc.), Energa (25 proc.) i LOT (24 proc.).

Respondenci uznali, że firmy, które są mecenasami reprezentacji, wspierają wartościowe cele i umiejętnie łączą działalność na rzecz innych z własnym interesem.

Działania Lotto wspierała kampania wielokanałowa: w telewizji, w prasie, w serwisie intranetowym, w specjalnej gazecie olimpijskiej i podczas specjalnych konkursów wewnętrznych realizowanych w trakcie igrzysk w Londynie.

Badania wskazały, że ogólne zainteresowanie tegorocznymi igrzyskami oscylowało w granicach 52 proc. Aż 88 proc. ankietowanych poprawnie wskazywało miasto, w którym odbywały się igrzyska.

Badania zostały zrealizowane przez Grupę IQS od 13 do 21 sierpnia 2012 r. metodą CATI na reprezentatywnej grupie.