Kraj

Kolejna odsłona reklam z ukrytej kamery T-Mobile

Operator kontynuuje kampanię oferty pre-paid.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUsTVmDRLrqw%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile, kontynuuje kampanię reklamową oferty T-Mobile na kartę pod hasłem “2x więcej na konto” realizowaną z ujęć ukrytej kamery.

Filmy pokazują prawdziwe, żywe reakcje klientów na niespodziewane podwojenie ich zakupów. Kampania promuje ofertę T-Mobile na kartę “2x więcej na konto”, w której każde doładowanie telefonu jest podwajane bez względu na kwotę, częstotliwość doładowania czy staż w sieci. Dodatkowe środki można wykorzystać w pierwszej kolejności na pakiety internetowe, rozmowy, SMS-y, MMS-y i transmisję danych.

Kampania obejmuje telewizję, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz internet. Została zrealizowana przez agencję reklamową G7 oraz dom mediowy Starcom.