M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dobre efekty kampanii pod hasłem "Visa - nie przegap swej szansy"

Serwis Dzienny | 4 stycznia 2000, 00:00

W trakcie kampanii, przebiegającej pod hasłem "Visa - nie przegap swej szansy", prowadzonej przez 4 ostatnie miesiące ub.r., liczba elektronicznych...

W trakcie kampanii, przebiegającej pod hasłem "Visa - nie przegap swej szansy", prowadzonej przez 4 ostatnie miesiące ub.r., liczba elektronicznych terminali POS wzrosła o 30 proc. W ciągu całego roku 1999 wzrost sieci akceptacji Visa wyniósł 40 proc., osiągając 70 tys. punktów usługowo-handlowych. 17,3 tys. z tych punków posiada kasowe terminale on-line, przystosowane do akceptacji kart Visa Electron. Kampania prowadzona była przez agencję Tequila Poland dla Visa International i trzech centrów rozliczeniowych: PolCard, Centrum Kart i Czeków Pekao SA i Centrum Kart WBK SA. Jej celem było zwiększenie sieci akceptacji kart Visa, która w br. ma przekroczyć 100 tys. punktów. 70 tys. punktów daje już Polsce pierwsze miejsce w regionie Europy Środkowej, Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. W ramach kampanii przedstawiciele handlowi centrów rozliczeniowych odwiedzili tysiące punktów handlowych i usługowych. Przeprowadzono konkurs: najlepsi przedstawiciele handlowi wygrali wycieczki zagraniczne. Każdego miesiąca nagradzane były też placówki, które odnotowały rekordowy wzrost transakcji kartami Visa. (JS)