M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Interactive Solutions poszerza dział strategii

Tomasz Wygnański | 11 września 2012, 06:00

Krzysztof Wierzbicki nowym strategic plannerem agencji.

Do działu strategii agencji Interactive Solutions (partner of Saatchi & Saatchi) dołączył Krzysztof Wierzbicki jako strategic planner. Agencja rozszerza zespół działu strategii w związku z coraz większą liczbą projektów realizowanych na zagranicznych rynkach.
Wierzbicki przez ostatnie dwa lata pracował jako strategic planner w agencji Netizens/Peppermint, gdzie odpowiadał za tworzenie strategii digitalowych dla Nescafe Dolce Gusto, Grolsch i Axe. Wcześniej był kreatywnym strategiem w agencji Click5 (obecnie Gong), a w agencji reklamowej S4 współtworzył działania reklamowe w internecie dla marek takich, jak: Goodyear, Real, Praktiker, J&B czy Pracuj.pl.
Nowy strategic planner będzie członkiem zespołu opracowującego m.in. projekty dla wybranych marek Procter & Gamble, które będą realizowane w regionie CEMEA (Central and Eastern Europe, Middle East and Africa). Obecnie dział strategii liczy sześć osób, a agencja w coraz większym stopniu skupia uwagę na rynkach zagranicznych. Agencja niedawno otworzyła biuro w Budapeszcie, które służy przede wszystkim do obsługi firmy Procter & Gamble.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,