Kraj

Grupa ITI promuje kanał ITVN wśród Polonii amerykańskiej

Grupa ITI promuje swój nowy kanał telewizyjny ITVN skierowany do Polonii, wśród Polaków mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Strategię i kreację...

Grupa ITI promuje swój nowy kanał telewizyjny ITVN skierowany do Polonii, wśród Polaków mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Strategię i kreację działań przygotowała firma marketing services Euro RSCG 4D. Media zaplanował i zakupił we własnym zakresie właściciel stacji. Główne hasło kampanii, która startuje w maju br., brzmi “Dobra i nasza”. Działania skierowane są przede wszystkim do Polaków mieszkających w Chicago, Nowym Jorku i New Jersey. Kreacja nawiązuje do popularnych amerykańskich formatów telewizyjnych i kojarzy je z formatami, które pokazywane są w ITVN. Przykładowo serial “Friends” kojarzony jest z “Kasią i Tomkiem”, a talk-show Oprah Winfrey z “Rozmowami w toku” Ewy Drzyzgi. Budżet i precyzyjne ramy czasowe kampanii nie zostały ujawnione. Działania obejmą wybrane tytuły prasy polonijnej i polskiej dostępnej w Stanach Zjednoczonych (m.in.: “Nowy Dziennik”, “Kurier Codzienny”, “Polish Weekly”, “Orzeł Biały”, “Super Express” i “Tygodnik Podhalański”) oraz wybrane nośniki reklamy zewnętrznej. Stacja ITVN rozpoczęła nadawanie satelitarne pod koniec kwietnia br. właśnie w Stanach Zjednoczonych. Jeszcze w br. ma być dostępna w Niemczech. (PM)