Zagranica

OMD promuje się jako sieć kreatywnego planowania

Należąca do Omnicom Group sieć mediowa OMD odświeżyła swoją internetową witrynę korporacyjną i m.in. poprzez dodanie sekcji dla klientów podkreśla...

Należąca do Omnicom Group sieć mediowa OMD odświeżyła swoją internetową witrynę korporacyjną i m.in. poprzez dodanie sekcji dla klientów podkreśla swoje możliwości “kreatywnego planowania” mediów dzięki narzędziu o nazwie OMD Checkmate. Nowości na stronie internetowej OMD to dynamiczna sekcja newsowa, raporty i badania na temat preferencji konsumenckich, informacje o zatrudnieniu oraz case study wybranych kluczowych klientów. Jak mówią przedstawiciele OMD, nowy projekt stron internetowych ma podkreślać, że OMD jako “jedna agencja” jest w stanie obsługiwać największych międzynarodowych klientów praktycznie na wszystkich rynkach. Do kluczowych globalnych klientów OMD należą m.in. Pepsi i McDonald’s. (“BrandRepublic”)