M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wzmocnienia w marketingu FoodCare

Beata Goczał | 13 września 2012, 06:00

Dział ma nowego analityka sprzedaży, specjalistę oraz trade marketing managera.

Do zespołu marketingu FoodCare (właściciel m.in. takich marek, jak Frugo, Black, Gellwe, 4Move) dołączyły trzy nowe osoby.

Dmytro Smirnov jest nowym analitykiem sprzedaży w dziale marketingu. Do FoodCare przeszedł z PepsiCo, gdzie pracował na identycznym stanowisku od 2005 r.

Małgorzata Sroka została specjalistą ds. marketingu. Przez ostatni rok była new business & account managerem w Point4art. Wcześniej zaś była new business directorem w Korporacja Art World oraz account executive w Schulz Brand Friendly.

Ewelina Gnatkowska przeszła do FoodCare z firmy Barlinek. Pełni funkcję trade marketing managera. W Barlinku pracowała od 2006 r. Ostatnio jako trade marketing manager.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,