M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BPH powraca do akcji "Zwykły bohater"

Maciej Burlikowski | 13 września 2012, 06:00

Bank postanowił powrócić do pomysłu ubiegłorocznej akcji wizerunkowej.

B

ank BPH szykuje drugą edycję swojej akcji promocyjno-reklamowej "Zwykły bohater". Bliższe szczegóły kolejnej odsłony projektu mają zostać ujawnione niebawem.

Przypomnijmy, że pierwszą odsłonę bank zrealizował jesienią ub.r. we współpracy z telewizją TVN i portalem Onet i podobnie będzie w przypadku drugiej edycji.

Akcja polegała na poszukiwaniu (każdy mógł zgłosić kandydata) i nagradzaniu zwykłych ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, wykazali się odwagą bądź po prostu byli fair w stosunku do innych. Wpłynęło ponad 4,5 tys. zgłoszeń. Jury wytypowało osiem najciekawszych historii, spośród których widzowie wybrali trzech zwycięzców (otrzymali nagrody po 200 tys. zł).

Kreację kampanii przygotowała agencja FireFly Interactive, a za planowanie i zakup mediów był odpowiedzialny dom mediowy Starlink.

Bank BPH był bardzo zadowolony z wizerunkowych efektów tego projektu. Galę finałową konkursu w grudniu 2011 r. obejrzało 6,5 mln widzów.

Kampania "Zwykły bohater" została nagrodzona w kategorii „Best use of content” w konkursie Media Trendy 2012.

Czytaj więcej na temat: , , , ,