M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

II edycja Imagination Day

( red. ) | 14 września 2012, 06:00

Seminaria oraz pokazy w ramach projektu Cannes Lions Imagination Day odbędą się 23 października w Multikinie Złote Tarasy.

To druga edycja wydarzenia, którego celem jest inspirowanie w myśleniu i działaniu, pokazywanie alternatywnych sposobów myślenia w komunikacji marketingowej, od nowatorskiego podejścia do problemu, poprzez tworzenie strategii, do innowacyjnych rozwiązań problemów. Imagination Day ma zachęcać zarówno marketerów, jak i agencje do realizowania odważnych pomysłów komunikacyjnych.
 
Imagination Day, tak jak dni festiwalowe w Cannes, składa się z dwóch części.
 
W pierwszej części dnia odbędą się seminaria prowadzone przez najlepszych twórców komunikacji i reklamy z całego świata. Zaproszeni goście to utytułowani i wielokrotnie nagradzani na festiwalach reklamowych dyrektorzy kreatywni.
 
Zagadnienia poruszane w tym roku na seminariach dotyczyć będą światowych trendów w komunikacji i reklamie, digitalu, technologii, tworzenia najlepszych pomysłów kreatywnych oraz nowych modeli współpracy z klientami. Wśród tegorocznych speakerów są m.in.: Masashi Kawamura (creative director Party), Riccardo Giraldi (creative director B-Reel) oraz Rodrigo Sobral (creative director The Mill). Liczymy również na przyjazd Amira Kassaei (chief creative officer DDB Worldwide).
 
Druga część Imagination Day to wieczorny pokaz najlepszych na świecie reklam i kampanii reklamowych nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2012 w kategoriach film oraz titanium & integrated. Pokaz poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym festiwalu, oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.
 
– Duże zainteresowanie reklamodawców, agencji reklamowych i interactive, świetne wystąpienia zagranicznych gości i wyjątkowo inspirująca atmosfera ubiegłorocznej imprezy sprawiły, że Imagination Day na stałe wpisało się w działalność SAR-u i kalendarz ważnych wydarzeń branżowych – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
 
Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2 oraz Multikino Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,