Kraj

MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze mOne

Dom mediowy MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze swojego działu mOne zajmującego się komunikacją one-to-one, dodając nowych pracowników i zmieniając...

Dom mediowy MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze swojego działu mOne zajmującego się komunikacją one-to-one, dodając nowych pracowników i zmieniając zakres obowiązków już zatrudnionych. Michał Pluta, który wcześniej zajmował się projektowaniem stron internetowych, objął stanowisko media assistant i odpowiedzialny będzie za prowadzenie projektów dla klientów mOne. Marcin Barciński został awansowany na stanowisko media plannera/buyera. Oprócz obsługi obecnych klientów mOne będzie też odpowiedzialny za new business. Anna Kroczewska została awansowana na stanowisko junior media plannera/buyera. Dział mOne istnieje na 45 rynkach. Integruje rozwiązania związane z mediami cyfrowymi z doświadczeniami agencji OgilvyOne w zakresie marketingu bezpośredniego. “Naszym klientom oferujemy przede wszystkim kompleksowe planowanie i realizację kampanii w internecie. Dodatkowo rozszerzyliśmy zakres działalności o przygotowywanie strategii i prowadzenie kampanii marketingu bezpośredniego. Swoje usługi oferujemy głównie klientom domu MindShare Polska. Współpracujemy jednak również z innymi firmami, m.in. Gazeta.pl czy Scan Holiday” – powiedziała Anna Sakowicz, dyrektor mOne. W Polsce dział mOne istnieje od maja 2000 r. (do 2003 r. pod nazwą m digital). Obecnie do najbardziej aktywnych klientów mOne należą: PLL LOT, Volkswagen Bank Polska, Volvo, Gillette, Nike i Pfizer. (PM)