Kraj

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek
Pernod Ricard Polska, producent alkoholi, m.in. wódek Wyborowa i Luksusowa, uruchomił kompleksowy program konsumencki You-R-You, który dotyczy dziewięciu kluczowych marek producenta: Wyborowa, Luksusowa, Absolut, Jameson, Ballantine’s, Chivas, Malibu, Havana Club i Jacob’s Creek.

W zamian za rejestrację w programie jego uczestnicy będą otrzymywali od Pernod Ricard darmowe gadżety lub drobne prezenty (o wartości do 200 zł), a co jakiś czas (nie częściej niż raz na kwartał) także zaproszenia na imprezy kulturalne lub rozrywkowe. Oprócz tego będą mogli także brać udziału w szczegółowych konkursach organizowanych przez firmę. Producent zapowiada także samplingi skierowane do uczestników akcji.

Jak mówi Aleksandra Hulimka, direct marketing manager w Pernod Ricard Polska, odpowiedzialna za wprowadzenie tego programu, jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Elementem rejestracji w programie jest wypełnienie lifestyle’owej ankiety, która ma za zadanie segmentację uczestników, każda grupa otrzymuje bowiem później indywidualnie dopasowany kontent oraz specjalne benefity.

Przy realizacji tego projektu Pernod Ricard Polska współpracuje z czterema agencjami: Redmobile, LemonSky, GetResponse i Trio Management.

Jest to pierwszy tak szeroko zakrojony, multibrandowy program konsumencki Pernod Ricard w Polsce.