Kraj

PKO BP jako kolejny bank reklamuje pożyczki gotówkowe

Po wakacyjnej przerwie bank powraca do kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego. Cel: pożyczyć ponad miliard złotych w kwartał.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi2Yc11Yk6VQ%26feature%3Dplcp%22%7D
PKO Bank Polski jako kolejny już na rynku bank rozpoczyna kampanię pożyczek gotówkowych. Bank promuje wariant pożyczki konsolidacyjnej – z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiązań. W ramach kampanii promocyjnej klienci, którzy wybiorą ten wariant, nie zapłacą prowizji. Maksymalna wysokość pożyczki to nawet 150 tys. zł, natomiast na kwoty do 30 tys. bank nie wymaga zabezpieczeń ani poręczycieli, sumę do 15 tys. można zaś wziąć nawet bez zgody współmałżonka oraz bez zaświadczenia o dochodach.

– Liczymy, że te działania pozwolą nam na realizację naszych aspiracji sprzedażowych przekraczających 1 mld zł w każdym z kwartałów do końca roku – mówi Wojciech Werochowski, dyrektor departamentu finansowania klientów indywidualnych w PKO BP.

Ofercie towarzyszy kolejna odsłona kampanii z Szymonem Majewskim. Tym razem występuje on w roli stylisty konsolidacyjnego porządkującego kredyty klientów. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty będą emitowane w głównych stacjach. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, komunikację w internecie – OS3. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w internecie odpowiadają Value Media i Cube Group.