M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sphinx promuje się w telewizji [wideo]

Katarzyna Woźniak | 19 września 2012, 06:00

Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji.

Sieć restauracji należąca do Sfinks Polska ruszyła z kampanią reklamową. Przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. Szczególne wsparcie dostaje najważniejsze danie sieci - shoarma z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama z napojem bezalkoholowym - przez cały dzień. Emisja jest przewidziana do 10 października, ale promocyjne ceny zestawów będą obowiązywały dłużej.

Spoty będą emitowane w ponad 40 kanałach (kanały tematyczne, Discovery, kanały rozrywkowe i sportowe, Ale Kino, Canal +, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv i inne). Kreacją i produkcją spotów zajęło się Vision Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom. Za kreację i produkcję materiałów BTL wykorzystywanych w restauracjach odpowiada dział marketingu Sfinks Polska. 

Kampania otrzymała dodatkowe wsparcie w lokalach (plakaty, podkładki, rolki), a także na stronie internetowej restauracji i na profilu w Facebooku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,