Zagranica

Billetts chce poprawić efektywność globalnych działań w mediach

Audytor mediów firma Billetts zamierza wprowadzić na rynek produkt, którego celem jest poprawienie skuteczności działań mediowych podejmowanych przez marketerów. Narzędzie...

Audytor mediów firma Billetts zamierza wprowadzić na rynek produkt, którego celem jest poprawienie skuteczności działań mediowych podejmowanych przez marketerów. Narzędzie o nazwie Billetts Connections ma być odpowiedzią na rosnące zainteresowanie reklamodawców, często niezadowolonych z dotychczasowych wskaźników efektywności mediaplanów. Nowy produkt ma umożliwić klientom stały dostęp do najnowszych analiz poszczególnych mediów. Szczegóły jego funkcjonowania nie zostały podane. Wiadomo jedynie, że reklamodawcy mają otrzymać zintegrowane dane na temat mediów i ich konsumpcji w różnych regionach świata. Za projekt odpowiada Andrew Green, były head of global reserach w domu mediowym OMD New York. Swoją karierę rozpoczynał w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Później pracował w sieci domów mediowych Carat, gdzie był odpowiedzialny za prowadzenie analiz marketingowych w Europie. (“BrandRepublic”)