– Nowa kampania otwiera nowy etap komunikacji Banku Millennium. Poprzedzona była badaniami klientów, ich oczekiwań wobec banków i postrzegania Millennium. Dla części klientów ciągle ważne są tradycyjne relacje, doradca, który wszystko wyjaśni i w razie potrzeby pomoże, oraz bliskość oddziału. Dla większości dostęp do banku przez internet, możliwość załatwienia spraw wygodnie, bez wizyty w banku, to dziś warunek konieczny. Millennium odpowiada na potrzeby obu grup, bo ma zarówno szeroką sieć oddziałów, wysoką jakość obsługi jak i nowoczesną bankowość internetową i mobilną oraz obsługę telefoniczną przez 24 godziny na dobę. Nasi klienci doceniają w szczególności wygodę i funkcjonalność bankowości internetowej, wielokrotnie uznawanej za najlepszą w Polsce przez niezależny magazyn finansowy “Global Finance” – mówi Beata Krupińska, kierująca departamentem komunikacji marketingowej Banku Millennium.
– Myślę, że właśnie to połączenie dobrej jakości obsługi z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi ułatwiającymi bankowanie zapewniło nam najwyższy poziom satysfakcji klientów z usług bankowych w Polsce (wg badania Klienci Banków w Polsce MillwardBrown SMG/KRC za 2011) – dodaje Krupińska.
Według Millennium poprzednia animowana kampania reklamowa przyniosła bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Od jej startu, czyli od września ubiegłego roku, bank otworzył blisko 350 tysięcy nowych kont. Reklamy, a w szczególności ostatnia odsłona, przekonująca widzów do Dobrego Konta, wzbudziły dużo pozytywnych emocji, zwłaszcza wśród młodszych klientów. Internauci odwiedzili wówczas bankowy kanał YouTube ponad pół miliona razy i zostawili wiele pozytywnych komentarzy.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Jesienią bank planuje również kampanie produktowe.