M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Katarzyna Woźniak | 21 września 2012, 06:00

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Przeszłowski zdobył doświadczenie w Ogilvy Interactive, MRM Worldwide i 180heartbeats, pracując m.in. dla takich klientów, jak: LOT, Polkomtel, Durex, Wedel, BZ WBK, Opel, Millennium, ING, Nokia, Ballantine's, British American Tobacco, Nivea, Electronic Arts, Google, Microsoft, Luksusowa.

Przeszłowski wzmocnił dział kreacji Tribal DDB i będzie zajmował się projektem dla nowego klienta agencji. 

Agencja Interaktywna Tribal DDB pracuje m.in. z takimi klientami, jak: McDonald’s, Lotos, Unilever (Kasia, Rama, Flora), Delecta, Algida (Carte d’Or, Big Milk), Johnson & Johnson, LOT. Tribal DDB zatrudnia 23 osoby.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,