Kraj

James Bond znów wspiera markę Sony

Producent elektroniki po raz kolejny korzysta z siły filmowych opowieści o agencie 007 brytyjskiego wywiadu.

26 października odbędzie się polska premiera „Skyfall”, 23. już w kolejności filmu o Jamesie Bondzie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFbQrIqwg3Jk%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
James Bond znów wspiera markę Sony
Jako że wytwórnia Sony Pictures Entertainment współfinansuje produkcję, koncern Sony podobnie jak przy poprzednich częściach zamierza wykorzystać najsłynniejszego agenta Jej Królewskiej Mości do zadań promocyjno-reklamowych.

Na pierwszy ogień pójdzie nowy topowy smartfon Sony Xperia T, którym 007 posługuje się w najnowszym filmie. Jak mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile Polska, ten projekt Sony przygotowuje wspólnie z Orange Polska. Przewidziano współfinansowaną kampanię m.in. w telewizji, internecie i materiałach BTL. Firmy nie mają co prawda prawa do wykorzystania wizerunku Daniela Craiga, czyli odtwórcy 007, w spotach telewizyjnych, ale za to pojawi się on w materiałach BTL, w telewizji zaś ta kwestia ma być sprytnie rozwiązana (jak, tego szefowa marketingu Sony Mobile Polska mówić nie chce). W ofercie Orange Polska ekskluzywnie pojawi się limitowana seria telefonów Xperia T nawiązująca do „Skyfall”, z unikatowym kontentem multimedialnym (m.in. materiały wideo making-off filmu). Planów sprzedażowych związanych z tym modelem Jaśkiewicz także nie ujawnia, mówi tylko, że celem producenta jest utrzymanie i umocnienie trzeciej pozycji wśród dostawców słuchawek na polskim rynku.

Z kolei Sony Poland (Sony Europe Limited, oddział w Polsce), która odpowiada za marketing i sprzedaż sprzętu RTV, IT i foto-wideo marki Sony, wykorzysta premierę „Skyfall” do promocji komputerów VAIO, aparatów fotograficznych oraz swojego tabletu Xperia, a także telewizorów Bravia.
Media planuje i kupuje dla Sony Poland dom mediowy Media Direction OMD (natomiast Sony Mobile Polska współpracuje z PHD Media Direction).