26 października odbędzie się polska premiera „Skyfall”, 23. już w kolejności filmu o Jamesie Bondzie.
Jako że wytwórnia Sony Pictures Entertainment współfinansuje produkcję, koncern Sony podobnie jak przy poprzednich częściach zamierza wykorzystać najsłynniejszego agenta Jej Królewskiej Mości do zadań promocyjno-reklamowych.
Na pierwszy ogień pójdzie nowy topowy smartfon Sony Xperia T, którym 007 posługuje się w najnowszym filmie. Jak mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile Polska, ten projekt Sony przygotowuje wspólnie z Orange Polska. Przewidziano współfinansowaną kampanię m.in. w telewizji, internecie i materiałach BTL. Firmy nie mają co prawda prawa do wykorzystania wizerunku Daniela Craiga, czyli odtwórcy 007, w spotach telewizyjnych, ale za to pojawi się on w materiałach BTL, w telewizji zaś ta kwestia ma być sprytnie rozwiązana (jak, tego szefowa marketingu Sony Mobile Polska mówić nie chce). W ofercie Orange Polska ekskluzywnie pojawi się limitowana seria telefonów Xperia T nawiązująca do „Skyfall”, z unikatowym kontentem multimedialnym (m.in. materiały wideo making-off filmu). Planów sprzedażowych związanych z tym modelem Jaśkiewicz także nie ujawnia, mówi tylko, że celem producenta jest utrzymanie i umocnienie trzeciej pozycji wśród dostawców słuchawek na polskim rynku.
Z kolei Sony Poland (Sony Europe Limited, oddział w Polsce), która odpowiada za marketing i sprzedaż sprzętu RTV, IT i foto-wideo marki Sony, wykorzysta premierę „Skyfall” do promocji komputerów VAIO, aparatów fotograficznych oraz swojego tabletu Xperia, a także telewizorów Bravia.
Media planuje i kupuje dla Sony Poland dom mediowy Media Direction OMD (natomiast Sony Mobile Polska współpracuje z PHD Media Direction).