Kraj

Facebook AdExchange na platformie Quantum Codemedia

FBX to 18. dostawca powierzchni dla platformy Quantum, a jej łączny potencjał emisyjny osiągnął już 14 mld odsłon miesięcznie.

Na platformie buyingowej Quantum domu mediowego Codemedia udostępniony został Facebook AdExchange (FBX). Przeprowadzone zostały już pierwsze kampanie z wykorzystaniem systemu, z których wynika, że efektywność działań jest z punktu widzenia reklamodawcy kilkakrotnie wyższa w porównaniu z tradycyjnym modelem zakupu powierzchni w Facebooku. FBX to 18. dostawca powierzchni dla platformy Quantum, a jej łączny potencjał emisyjny osiągnął już 14 mld odsłon miesięcznie.

Quantum jest platformą buyingową i optymalizacyjną Codemedia, która pozwala na zakup reklam w czasie rzeczywistym (RTB) na globalnym rynku AdExchange. Wykorzystywana jest już od 1,5 roku – pierwsze kampanie w modelu RTB Codemedia prowadziło na początku 2011 r. i wówczas obejmowały przede wszystkim sieć Adx.

Obecnie Codemedia prowadzi jednocześnie kilkadziesiąt kampanii reklamowych w modelu RTB, większość z nich korzysta już także z FBX. W gronie pierwszych klientów korzystających z tego narzędzia znalazły się m.in.: Tesco, KFC, EFL, Bacardi-Martini, Eden Springs, Praktiker.