M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Browar Łomża ruszył z kampanią piwa Łomża

Serwis Dzienny | 13 maja 2004, 00:00

Browar Łomża rozpoczął kampanię reklamową piwa Łomża Wyborowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neo, która została wybrana w drodzę...

Browar Łomża rozpoczął kampanię reklamową piwa Łomża Wyborowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neo, która została wybrana w drodzę konkursu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group. Kampania obejmuje region podlaski i prowadzona jest w prasie lokalnej i radiu oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. billboardy, miniboardy). Jak powiedziała Anna Heinrich, dyrektor marketingu Browaru Łomża, w mediaplanie kampanii przewidziano również cykl imprez w plenerze. Będzie ich około 10-15 miesięcznie. Akcja reklamowa piwa potrwa do września br. Wysokość jej budżetu nie została podana. Browar Łomża produkuje także takie marki piwa jak Złoty Kur i Dock. Złoty Kur jest marką promowaną przede wszystkim w regionie podlaskim, ale jest także dostępna w sprzedaży m.in. na stacjach benzynowych Orlenu. Dock jest natomiast piwem sprzedawanym w kilku sieciach handlowych. Według szacunków udział piwa Łomża w polskim rynku piwa w 2003 r. wynosił 1,7 proc. Według badań Pentora wspomagana znajomość podstawowej marki Łomża Wyborowe na Podlasiu wynosiła w 2003 roku 93 proc. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,