M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Newsweek Polska" po ośmiu miesiącach przed "Tele Tygodniem" we wpływach reklamowych

Beata Goczał | 27 września 2012, 06:00

Wszystkie tygodniki opinii zarobiły więcej na reklamie.

"Newsweek Polska" został po ośmiu miesiącach br. liderem wpływów reklamowych w kategorii magazynów, wynika z danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Tygodnik zwiększył w tym czasie przychody reklamowe (rok do roku) o 18,4 proc., do 79,3 mln zł. Tym samym zdetronizował "Tele Tydzień", który był liderem ubiegłorocznych wpływów reklamowych wśród magazynów.
W tym roku tygodnik ten zarobił o 16,8 proc. mniej niż przed rokiem (59,1 mln zł).

Przychody z reklam zwiększyły również dwa pozostałe tygodniki opinii, czyli "Wprost" i "Polityka". Wpływy pierwszego wzrosły o 21,8 proc. (do 77,8 mln zł), a drugiego o 4,8 proc. (do 48,3 mln zł).

W omawianym okresie więcej na reklamach zarobiły też "Viva!" (o 20,7 proc. – 61,7 mln zł), "Twój Styl" (o 18,8 proc. – 74,5 mln zł), "Świat Kobiety" (o 4,9 proc. – 34 mln zł) oraz "Party" (o 24 proc. – 38,2 mln zł).

Spadły natomiast przychody reklamowe "Claudii" – o 10,6 proc., do 36,1 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,