M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear rusza z promocją serwisów Premio

Beata Goczał | 28 września 2012, 06:00

Marketer rozpocznie kampanię pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również!".

Od 1 października br. rusza kampania promocyjna sieci serwisów samochodowych fast-fit Premio (Goodyear Dunlop Tires Polska).

Działania jak co roku skorelowane są z gorącym okresem dla serwisów – wymianą opon letnich na zimowe – skierowano je zarówno do partnerów biznesowych, czyli właścicieli serwisów Premio, jak i bezpośrednio do kierowców. Zintensyfikowane działania potrwają dwa tygodnie (1-15 października br.) i będą widoczne zarówno w internecie, jak i na bardziej tradycyjnych nośnikach, takich jak billboardy czy mobile. Tradycyjnie już hasłem kampanii jest "Kochasz swoje auto? My również!”.

Premio w komunikacji konsekwentnie zaznacza emocjonalny związek właściciela ze swoim autem, podkreślając tym samym oferowaną przez warsztaty wysoką jakość obsługi, ale również nadając spójną klamrę oferowanym inicjatywom marketingowym. Kryterium wyboru działań promocyjnych jest uzupełnieniem portfolio usług oferowanych przez serwis, co przekłada się na wartość dodaną dla klientów – tym razem bezpłatne ubezpieczenie ogumienia towarzyszące zakupowi opon Goodyear UltraGrip 8 lub Goodyear UltraGrip 8 Performance (ubezpieczenie ważne do końca 2013 roku). Zaplanowane na zimę działania są spójne z ogólnoeuropejską komunikacją Premio.

Działania realizowane będą głównie w internecie – w najważniejszych portalach motoryzacyjnych, sportowych oraz biznesowych, m.in. www.money.pl, www.moto.pl, www.eurosport.pl czy twojapogoda.pl. Uzupełnieniem kampanii będą inserty w prasie lokalnej (np. w dziennikach "Echo Dnia”, "Gazecie Wyborczej” i "Expressie Ilustrowanym”) oraz reklama na nośnikach zewnętrznych, takich jak billboardy czy mobile, a także materiały w punktach Premio (POS) podnoszące widoczność akcji wśród osób odwiedzających serwisy.

 Za zakup mediów odpowiada Upgrade Marketing, a za kreację Crazy Mouse oraz Upgrade Marketing.

Premio to obecnie sieć 114 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,