Kraj

"Pierwszy Milion" wchodzi na rynek

Ringier Axel Springer Polska bada rynek magazynów biznesowych. Stawia jednak na właścicieli niedużych firm.

Ringier Axel Springer Polska wprowadził na rynek nowy magazyn “Pierwszy Milion”. Jest on skierowany do przedsiębiorczych Polaków, którzy chcą założyć własną firmę albo rozwinąć prowadzoną działalność. Pierwsze wydanie magazynu jest numerem testowym, od którego zależeć będzie, jaką cykliczność magazyn przyjmie. Obecnie numer datowany jest na październik-grudzień. RASP nie podaje wielkości nakładu. Magazyn kosztuje blisko 15 zł. “Pierwszy Milion” dostępny jest również w wersji na iPada w cenie 2,99 euro. Redakcję magazynu tworzy zespół miesięcznika “Forbes”, a redaktorem naczelnym tytułu jest Kazimierz Krupa. Wydanie wsparte jest kampanią reklamową w radiu, internecie oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Ringier Axel Springer Polska.