Agata Kulesza, aktorka, której kreacja w filmie “Róża” Wojciecha Smarzowskiego została doceniona przez jury konkursu Orły Polskiej Akademii Filmowej (film, jego reżyser i grający w nim aktorzy zgarnęli w sumie siedem statuetek), tym razem wciela się w rolę “wielce utalentowanej, obdarzonej darem oszczędzania” żony, która z dumą prezentuje mężowi okazyjny zakup.
W ten nieco przewrotny sposób ING Bank Śląski zachęca, by zamiast wydawać pieniądze (nawet na okazyjne zakupy) lokowali je na kontach oszczędnościowych. Najlepiej oczywiście w ING Banku, co puentuje na końcu tradycyjnie już Marek Kondrat, etatowa twarz reklamowa tego banku, konkluzją: “Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy PanMedia Western.