Zagranica

Wrigley w najnowszej promocji gum do żucia postawi na walory prozdrowotne

Tegorocznym założeniem koncernu Wrigley Co. w USA jest wykreowanie pozytywnego wizerunku gumy do żucia jako wspomagającej poprawę pamięci, redukcję stresu...

Tegorocznym założeniem koncernu Wrigley Co. w USA jest wykreowanie pozytywnego wizerunku gumy do żucia jako wspomagającej poprawę pamięci, redukcję stresu czy dbałość o higienę jamy ustnej. Fachowcy sugerują, że przygotowując nową kampanię reklamową, firma powinna bazować na wizerunku lekarzy jako najbardziej kompetentnych osób świadczących o prawdziwości tych stwierdzeń. Wrigley przeprowadził serię badań, które jego zdaniem pozwalają na wyciągnięcie takich prozdrowotnych wniosków. Wzmożenie działań marketingowych przez Wrigley ma być odpowiedzią na planowane bardziej agresywne działania konkurencji: Cadbury Adams w Londynie i w USA. Ma się też przyczynić do wzrostu sprzedaży, by osiągnąć obiecany inwestorom przez spółkę wzrost na poziomie11 proc. w tym roku. (“Advertising Age”)