Kraj

Jeżyki promują się w telewizji

Za działania dla marki Jutrzenki odpowiada agencja 4Frame.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIQPcYknFIk4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Na początku października w telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa marki Jeżyki. Akcja nawiązuje do działań z wiosny bieżącego roku prowadzonych pod hasłem “Poznaj przyjemność totalną!”.

Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży i będzie obecna w najważniejszych kanałach telewizyjnych: TVP, TVP Info, Polsat – paczka i TVN – pakiet kobiecy).

Komunikat 15-sekundowego spotu koncentruje się na wyróżniających cechach produktu i podkreśla wprowadzoną niedawno linię Jeżyków Dark oblanych ciemną czekoladą.

Dodatkowe działania promocyjne, które towarzyszą kampanii, to m.in. emisja programu o produkcji ciastek w ramach cyklu “Polak potrafi” w stacji TVN Turbo.

Za kreację i realizację spotu odpowiada 4Frame, a media kupuje dom mediowy Universal McCann.