Kraj

Bogusław Linda twarzą Pharmaton Geriavit

Aktor wystąpi w kampanii stworzonej przez Grey Group Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwJB6pZxQMfc%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%22%7D
Bogusław Linda został twarzą marki Pharmaton Geriavit. Autorem zdjęć do spotu telewizyjnego był Paweł Edelman. Kampania ruszyła 1 października, a jej hasło brzmi “W sile wieku, w pełni sił”. 

Reżyserią spotu telewizyjnego Pharmaton Geriavit zajął się sam Bogusław Linda. Za stworzenie koncepcji i nadzór produkcyjny kampanii odpowiadała agencja Grey Group Polska w składzie: Monika Świątek-Król (senior copywriter), Beata Kotnowska-Bujak (senior art director), Monika Salamon (account director), Iwona Kacperska (account executive) oraz Anna Green (RTV production director). Kampanię zleciła firma Boehringer Ingelheim, właściciel marki Pharmaton Geriavit.

Grey Group Polska została wybrana do realizacji kampanii w drodze przetargu i nie jest wykluczona szersza współpraca z klientem w przyszłości. Agencja Cohn & Wolfe, która jest częścią GGP, wspiera kampanię Pharmaton Geriavit działaniami PR.