Kraj

Kampania House po raz pierwszy w kinach

Marka odzieżowa promuje się w sieciach Cinema City i Helios.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F85q2KBotFsQ%22%7D
Marka z portfolio LPP promuje się w sieciach Cinema City i Helios, które pokrywają się lokalizacyjnie ze sklepami House w dużych centrach handlowych w Polsce.

Kampania promuje najnowszą kolekcję jesienno-zimową i obejmuje emisje 60-sekundowego spotu przed 10 wybranymi filmami. Działania w mediach koordynuje New Age Media.

Pod marką House działa 180 salonów krajowych i 110 zagranicznych.