Promocyjny projekt crossmediowy obejmuje tytuły wydawnictwa Bauer, portal Interia.pl oraz radio RMF. Działania wspierane są również w stacjach na stronie internetowej RMFon. Akcja promuje trzy nowe smaki zup z linii Pomysł na…: tajską z kurczakiem, węgierską zupę gulaszową i francuską zupę cebulową. Działania obejmują także konkurs konsumencki i kampanię reklamową.
Konkurs konsumencki ruszył 1 października na specjalnym serwisie Twojrytm.interia.pl. Zadaniem uczestników konkursu jest odpowiedź na pytanie muzyczne i przesłanie zdjęcia na adres podany w serwisie. Pierwszych 100 osób, które wezmą udział w konkursie, otrzyma nagrody gwarantowane w postaci zestawów produktów marki Winiary.
Nagrodą główną w konkursie jest 10 tys. zł. Wszyscy, którzy wezmą udział w konkursie, mają szansę na wygranie markowych blenderów.