M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Canon wprowadza serię nowych produktów, kampanie jesienią

Serwis Dzienny | 14 maja 2004, 00:00

Canon Polska wprowadza na polski rynek serię nowych produktów: drukarki, skanery, projektory multimedialne i faksy. Wśród najważniejszych nowości znajdują się...

Canon Polska wprowadza na polski rynek serię nowych produktów: drukarki, skanery, projektory multimedialne i faksy. Wśród najważniejszych nowości znajdują się drukarki: "fotograficzna" i990 i mała przenośna Bubble Jet i80. Jak mówi Izabela Rogulska, junior marketing & PR manager w Canon Polska, nowe produkty będą wspierane kampaniami mediowymi, jednak dopiero po wakacjach: "Nasz budżet marketingowy w Polsce podzielony jest na wiosenny i jesienny. W ramach wiosennego przeprowadzimy jeszcze kampanię związaną z naszym sponsoringiem turnieju Euro 2004, potem na okres wakacyjny wyciszamy się reklamowo". Decyzje dotyczące tego, które produkty zostaną wsparte kampaniami, i szczegółów tych działań będą podjęte we wrześniu. Planowaniem i zakupem mediów dla Canon Polska zajmuje się Starcom, kreacje przygotowywane są centralnie, ich adaptowanie zlecane jest różnym agencjom. O planach przeprowadzenia kampanii związanej z Euro 2004 (Canon jest jednym ze sponsorów tej imprezy) informowaliśmy już wcześniej w DS "MMP". Polska kampania będzie częścią działań paneuropejskich prowadzonych pod hasłem: "Finger Football". Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, jednak pojawią się w niej także produkty: drukarki i aparaty. Mediaplan polskiej kampanii zakłada wykorzystanie tylko TVP1, spoty emitowane będą przy transmisjach z rozgrywek. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , ,