Kraj

PZU rusza z kampanią produktową Bezpieczny Dom

PZU rozpocznie w poniedziałek kampanię produktową Bezpieczny Dom. Potrwa ona do końca lipca i towarzyszyć będzie specjalnej ofercie PZU SA,...

PZU rozpocznie w poniedziałek kampanię produktową Bezpieczny Dom. Potrwa ona do końca lipca i towarzyszyć będzie specjalnej ofercie PZU SA, która w okresie 1 maja – 31 lipca 2004 r. wprowadza zniżki od 15 do 30 proc. na pakietowe ubezpieczenie Bezpieczny Dom. Grupą docelową kampanii Bezpieczny Dom są osoby w wieku 25-40 lat, które jeszcze nie ubezpieczają swojego mieszkania. Głównym celem zaplanowanych w ramach kampanii promocyjnej działań jest edukacja w zakresie właściwego dbania o zabezpieczenie własnego mienia oraz zachęcenie do korzystania z oferty PZU. Pomysł kreatywny kampanii oparty jest na zestawieniu realnych kosztów drobnych codziennych zdarzeń, które mogą się przytrafić każdemu, z relatywnie niskimi kosztami wykupienia polisy majątkowej. W telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, TVN24, TV4, Discovery, Canal Plus) emitowane będą dwa spoty “Lanie wody” i “Zapalony elektryk”. Kampania obejmie również prasę (“Claudia”, “Cztery Kąty”, “M jak mieszkanie”, “Mój Piękny Ogród”, “Dom & Wnętrze”, “Ładny Dom”, “Moje Mieszkanie”, “Murator”) oraz outdoor i direct mail. Kampanię przygotowała agencja DougFaberFamily i dom mediowy Zenith Media. W skład pakietu Bezpieczny Dom wchodzą następujące produkty: kompleksowe ubezpieczenie osób fizycznych, ubezpieczenie mieszkań, ubezpieczenie budynków i lokali mieszkalnych, ubezpieczenie domków letniskowych i mienia ruchomego, ubezpieczenie bagażu podróżnego, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej osób w życiu prywatnym. (MG)