Kraj

Ziaja reklamuje się w telewizji

Rusza kampania reklamowa serii kosmetyków Ziaja Yego. Jej autorem jest Schulz Brand Friendly.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnup7sgMrcWE%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%22%7D
Firma kosmetyczna Ziaja  prowadzi kampanię telewizyjną kilku linii kosmetyków. Przy jej realizacji marketer wspólpracuje z agencją Schulz Brand Friendly, która przygotowała serię 15-sekundowych spotów reklamowych oraz 8-sekundowych billboardów sponsorskich. W kampanii reklamowane będą produkty do pielęgnacji włosów, męskie kosmetyki pielęgnacyjne Yego oraz specjalistyczne preparaty przeciwzmarszczkowe. Akcja reklamowa obejmuje działania w telewizji (TVN, TVP) oraz internecie (YouTube, OnetVoD). Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny SCH Creative, należący do agencji Schulz Brand Friendly. Nie udało nam się ustalić, z jaką firmą Ziaja współpracuje w zakresie planowania i zakupu mediów.