Kraj

Cenos - pierwsza kampania polskiego producenta kasz i ryżu

Firma Cenos Sp. z o.o., producent kasz i ryżu, w poniedziałek startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową (od kampanii Uncle...

Firma Cenos Sp. z o.o., producent kasz i ryżu, w poniedziałek startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową (od kampanii Uncle Ben’s w 2002 r. nie było w Polsce reklam ryżu, nie reklamował się też nigdy żaden polski producent ryżu ani kaszy). Autorem strategii i kreacji jest agencja Demo Effective Launching, do której budżet ten trafił bez przetargu. Demo jest również odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów. Kampania potrwa do 14 czerwca, na jesień planowana jest jej kolejna faza. Kampania obejmuje telewizję: TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Siedem. Celem kampanii jest wykreowanie marki Cenos na lidera rynku kasz i ryżu, a także zwiększenie sprzedaży. Cenos jednocześnie zmienił opakowania wszystkich swoich produktów. Autorem nowej szaty graficznej jest agencja PZL, a Demo dokonała ich modyfikacji, dostosowując je do na nowo określonej strategii komunikacji. (AMS)