M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cenos - pierwsza kampania polskiego producenta kasz i ryżu

Serwis Dzienny | 14 maja 2004, 00:00

Firma Cenos Sp. z o.o., producent kasz i ryżu, w poniedziałek startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową (od kampanii Uncle...

Firma Cenos Sp. z o.o., producent kasz i ryżu, w poniedziałek startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową (od kampanii Uncle Ben's w 2002 r. nie było w Polsce reklam ryżu, nie reklamował się też nigdy żaden polski producent ryżu ani kaszy). Autorem strategii i kreacji jest agencja Demo Effective Launching, do której budżet ten trafił bez przetargu. Demo jest również odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów. Kampania potrwa do 14 czerwca, na jesień planowana jest jej kolejna faza. Kampania obejmuje telewizję: TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Siedem. Celem kampanii jest wykreowanie marki Cenos na lidera rynku kasz i ryżu, a także zwiększenie sprzedaży. Cenos jednocześnie zmienił opakowania wszystkich swoich produktów. Autorem nowej szaty graficznej jest agencja PZL, a Demo dokonała ich modyfikacji, dostosowując je do na nowo określonej strategii komunikacji. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,