Kraj

Bank Pocztowy zacieśnia współpracę z Pocztą

Klienci banku będą mogli płacić rachunki na poczcie bez prowizji.

Niebawem Bank Pocztowy rozpocznie kampanię reklamową, w której będzie promował ofertę kont. Bank porozumiał się ze swoim współudziałowcem – Pocztą Polską. W rezultacie klienci banku będą mogli opłacać rachunki np. za prąd, gaz, telefon czy telewizję bez opłat.

Według danych PRNews.pl Bank Pocztowy prowadzi 370 tys. kont. Strategia banku zakłada pozyskanie do 2015 r. 3 mln klientów (obecnie bank ma ich 1,2 mln).

Bank Pocztowy zmienił niedawno agencję reklamową – do współpracy wybrał Arip Next, natomiast planowaniem i zakupem mediów dla niego zajmuje się dom mediowy Effective Media.

Przypomnijmy, że podobny pomysł na przyciągnięcie klientów, umożliwiając im opłacanie rachunków bez opłat, od ub.r. stosuje Alior Bank i od lata ub.r. pozyskał dzięki temu 300 tys. nowych klientów.