Kraj

DDB Warszawa inspiruje

Doodad App to mobilna aplikacja z newsami dla zainteresowanych popkulturą, reklamą, technologią i nowoczesnym marketingiem.

DDB Warszawa inspiruje
Doodad App jest przeznaczona dla klientów, dziennikarzy, studentów i samych pracowników agencji. To prosta w obsłudze aplikacja będąca subiektywnym całodobowym wyborem newsów dla zainteresowanych popkulturą, reklamą, technologią i nowoczesnym marketingiem. Stworzona przez warszawską agencję aplikacja jest dostępna na całym świecie na platformy iOS (zarówno iPhone, jak i iPad) oraz Android.

– Chcemy być szybcy, ciekawi i konkretni, wpisując się tym samym w trend content curators. Wierzymy, że nam się to uda, zwłaszcza że za wybór i wyszukanie treści odpowiadają ludzie z różnych działów agencji DDB Warszawa oraz niezależni goście, tacy jak Vadim Makarenko z “Gazety Wyborczej”, Krzysztof Kowalczyk i Michał Bonarowski, obaj z HardGamma Ventures – jednego z najdynamiczniejszych w Europie funduszy early stage, inwestujących w start-upy technologiczne – mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa i jeden z twórców Doodad.

Doodad opiera się na Twitterze, na którego promocji w Polsce agencji bardzo zależy. Dzięki aplikacji nawet ci, którzy nie korzystają z Twittera, mają szybki dostęp do inspirujących treści. Doodad prezentuje je w czytelnej formie umożliwiającej łatwe dzielenie się na FB, wysyłanie e-mailem czy też retweet.

Aplikację stworzyły działy strategii i designu DDB Warszawa przy wsparciu technologicznym agencji interaktywnej Tribal DDB oraz Optizen Labs.

Aplikacja jest bezpłatna. Twórcy uważają, że pobranie Doodad przez 500 użytkowników do końca br. będzie sukcesem. Obecnie aplikacja w App Store w rankingu top 10 – darmowe w kategorii news jest już na drugim miejscu.